11/1/18

Γιατί το δημοψήφισμα για το όνομα είναι η μόνη δημοκρατική και εθνική λύση

Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου
Η κυβέρνηση της πΓΔΜ έχει δηλώσει ότι θα φέρει, την οποιαδήποτε συμφωνία με την Ελλάδα για το όνομα, στην κρίση των πολιτών με δημοψήφισμα.
Δεν βλέπω το λόγο γιατί πρέπει να δεχθούμε ότι η πΓΔΜ είναι πιο δημοκρατική χώρα από την Ελλάδα και δίνει το δικαίωμα στους πολίτες της να αποφασίζουν για μείζονα θέματα που αφορούν τη χώρα τους και το μέλλον όλης της βαλκανικής χερσονήσου, αλλά δεν το δίνει στους ‘Ελληνες η σύγχρονη Ελλάδα, που είναι, τρομάρα της, και η πατρίδα της Δημοκρατίας! Και μάλιστα η διοικούμενη από μια κυβέρνηση που αυτοαποκαλείται « της αριστεράς».
Το δημοψήφισμα, σε συνθήκες ελεύθερης έκφρασης όλων των απόψεων και των επιχειρημάτων για το θέμα, ώστε να ενημερωθεί ο λαός πριν αποφασίσει, είναι η μόνη ορθή και δημοκρατική λύση στο ζήτημα της διαφοράς με την πΓΔΜ, για τους εξής λόγους:

1. Οι ‘Ελληνες πολίτες και όχι οι ανεκδιήγητοι και βαθιά εξαρτημένοι από τον ξένο παράγοντα πολιτικοί μας θα λουστούν τις συνέπειες όποιας απόφασης (που μπορεί να είναι πολύ σοβαρές) ληφθεί για το όνομα της πΓΔΜ. ‘Αρα, αυτοί είναι οι μόνοι που πρέπει και δικαιούνται να αποφασίσουν.

      Και πολύ καλύτεροι όμως να  ήτανε οι πολιτικοί μας, αυτός είναι ο δημοκρατικός τρόπος να παρθεί μια τόσο σοβαρή απόφαση για ένα τέτοιο θέμα.

2. O ίδιος ο συντακτικός μάλιστα νομοθέτης έχει προβλέψει τη διενέργεια δημοψηφίσματος επί κρισίμων εθνικών θεμάτων και σημαντικών κοινωνικών θεμάτων, έστω και αν δεν την κατέστησε υποχρεωτική. Αν σε ένα τέτοιο ζήτημα, οι συνέπειες του οποίου αφορούν το έθνος και για όλο του τον βίο, όχι την παρούσα κυβερνητική θητεία, και όπου η όποια απόφαση είναι μη αντιστρέψιμη, δεν πρέπει να γίνει δημοψήφισμα, τότε για ποιο θέμα προβλέφθηκε και που εφαρμόζεται ο θεσμός του δημοψηφίσματος;

3. Επειδή το θέμα του ονόματος διχάζει βαθιά τον ελληνικό λαό, αλλά και άπτεται εμμέσως της εθνικής συνοχής των Ελλήνων και της Ελλάδας, ο δημοκρατικός τρόπος λήψης της τελικής απόφασης μέσω δημοψηφίσματος, είναι και ο πιο αποτελεσματικός για να διαφυλαχθεί η συνοχή και η ενότητα του ελληνικού λαού σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για την ίδια τη συγκροτημένη, κοινωνική, κρατική και εθνική του ύπαρξη

4. Το δημοψήφισμα συνιστά ένα διαπραγματευτικό όπλο για την διπλωματία της Αθήνας, αν φυσικά θέλει όντως να διαπραγματευθεί και όχι απλώς να βρει ένα τρόπο να ικανοποιήσει τις ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ, την ΕΕ και διάφορους άλλους, όπως πολύ φοβόμαστε ότι συμβαίνει.

5. Με δεδομένο ότι οι ιθύνοντες (και οι κύριες πολιτικές δυνάμεις της χώρας) έχουν αποδείξει περίτρανα την περίπου μηδενική διάθεση και ικανότητά τους να πουν τη λέξη ‘Όχι προς τους «Διεθνείς Νταβατζήδες» της χώρας, σε οποιοδήποτε σοβαρό ζήτημα  έχει προκύψει εδώ και δέκα χρόνια, η πρόβλεψη για δημοψήφισμα αναγκάζει τους διεθνείς ενδιαφερόμενους για «λύση», ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, ΕΕ και διάφορους άλλους, να λάβουν υπόψιν τους τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα και τις διαθέσεις και γνώμες των Ελλήνων πολιτών.

      Ο εκπρόσωπος της υποτίθεται «αριστερής», πρώην αντιμνημονιακής και νυν μνημονιακής κυβέρνησης, υποστήριξε ότι δεν πρέπει να γίνει δημοψήφισμα, άνευ επιχειρημάτων τινών. Τη στιγμή που η δική του κυβέρνηση μάλιστα προσέφυγε σε δημοψήφισμα το 2015, έστω και αν δεν εφήρμοσε το αποτέλεσμα.

      Κατά ποία λογική, το δημοψήφισμα του 2015 ήταν δημοκρατική και ορθή μέθοδος και δεν είναι το δημοσψήφισμα το 2018;

       Η χώρα έχει «υπεύθυνη κυβέρνηση», δήλωσε από την πλευρά του ο Υπουργός Εξωτερικών, εξηγώντας γιατί απορρίπτει την ιδέα ενός δημοψηφίσματος για το όνομα της πΓΔΜ.

      Πρωτότυπη, για κάποιον υποτίθεται προερχόμενο από την αριστερά και τώρα Υπουργό μιας υποτίθεται αριστερής κυβέρνησης, η άποψη Κοτζιά σημαίνει ότι ο λαός δεν είναι «υπεύθυνος», γι’ αυτό προφανώς και δεν πρέπει να πάρει αυτός, αλλά η «υπεύθυνη κυβέρνηση» τις αποφάσεις.

Μας θύμισε ο κ. Κοτζιάς αυτό που είπε ο Μπέρτολτ Μπρεχτ κάποτε, προς τους ηγέτες της Ανατολικής Γερμανίας. ‘Ετσι που πάτε, δεν έχετε παρά να αλλάξετε και το λαό.

Αλλά έναντι ποίου είναι υπεύθυνη η παρούσα κυβέρνηση και η πλειοψηφία του πολιτικού κόσμου της χώρας;

Αν κρίνουμε από αυτά που κάνουν, όχι από αυτά που λένε (και που, όπως διαπίστωσαν από την προσωπική τους τραγική εμπειρία όλοι οι νοήμονες ‘Ελληνες, είναι περίπου στο 100% ψέμματα), οι πολιτικοί μας εφαρμόζουν στη μεν οικονομική πολιτική ότι αποφασίζουν το Βερολίνο και οι Βρυξέλλες, στα δε γεωπολιτικά η Ουάσιγκτων και οι σύμμαχοί της. Και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο δεν θέλουν να δώσουν στο λαό τη δυνατότητα να αποφασίσει ο ίδιος, μπας και δεν αποφασίσει όπως οι ίδιοι έχουν συμφωνήσει με τους ξένους.

Μακάρι να αλλάξει αυτό το τροπάρι στο μέλλον, είμαστε οι πρώτοι που θα χειροκροτήσουμε όταν και αν συμβεί, προς το παρόν όμως, ούτε εμείς, ούτε οποιοσδήποτε ‘Ελληνας με ένα δράμι μυαλό στο κεφάλι του, δεν έχει τον παραμικρό λόγο να πιστέψει ότι δεν συμβαίνει ή θα συμβεί και στο ζήτημα της ονομασίας της πΓΔΜ.

Αν το να κάνεις όλα όσα θέλουν από σένα η Αμερική, η Γερμανία και διάφοροι άλλοι, θεωρείται «υπεύθυνη κυβέρνηση», τότε, όντως, η Αθήνα έχει μια τερατωδώς υπεύθυνη κυβέρνηση.

‘Οσο για τη Βουλή, που θα πάρει, όπως μας λένε, την τελική απόφαση για το όνομα της πΔΓΜ, είναι κι αυτή τερατωδώς υπεύθυνη.

Η Βουλή δεν ήταν που ψήφισε το καλοκαίρι του 2015, έξη χιλιάδες σελίδες νομικού κειμένου μεταφρασμένου πρόχειρα από τα αγγλικά; ‘Ένα κείμενο που άλλαζε όλη την ελληνική ποινική δικονομία, όπως απαιτούσαν οι Πιστωτές, και που προέβλεπε την «μεταβίβαση» σχεδόν όλης της δημόσιας και μεγάλου μέρους της ιδιωτικής περιουσίας των Ελλήνων; Η παρούσα Βουλή δεν ήταν που ψήφισε, την άνοιξη του 2016, προτού τις διαβάσει, 1500 σελίδες νομικού κειμένου, επίσης πρόχειρα μεταφρασμένου και ουδέποτε διαβασμένου από τα αγγλικά;

Είναι Βουλή αυτή; Τηρούν οι βουλευτές το γράμμα και το πνεύμα του Συντάγματος της Ελληνικής Δημοκρατίας; Εκπροσωπούν τη θέληση και τα συμφέροντα του ελληνικού λαού, εν ονόματι του οποίου νομοθετούν;

Δυστυχώς η απάντηση είναι γνωστή σε όλους τους ‘Ελληνες πολίτες.

Ας μην προσθέσουμε στη συντελεσθείσα οικονομική, πολιτική και κοινωνική καταστροφή, από την οποία ένας Θεός ξέρει πως θα βγούμε, και μια μείζονα γεωπολιτική καταστροφή, όπως αυτές που απεργάζονται στην Κύπρο, με την πΓΔΜ, στο Αιγαίο κλπ., ιδίως μετά την επίσκεψη Τσίπρα στην Αμερική.

ΥΓ. Ελπίζουμε ότι είναι ασφαλή τα ηλεκτρονικά συστήματα καταμέτρησης των ψήφων που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα. Δεν μας αρέσει καθόλου ότι μια ιδιωτική εταιρεία, που είναι ιδιοκτησία ξένων εξ όσων γνωρίζουμε, η Singular Logic, ελέγχει πλήρως και κατ’ αποκλειστικότητα την έκδοση ηλεκτρονικά των αποτελεσμάτων. ‘Εχουμε διαβάσει τα όσα έχει γράψει στο παρελθόν ο κ. Βαξεβάνης, αλλά και όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας για ηλεκτρονικές νοθείες αλλού, όπως στις ΗΠΑ. Νομίζουμε ότι λόγοι δημοκρατίας και εθνικοί επιβάλλουν να αφήσουμε για άλλους τομείς τις εφαρμογές των ηλεκτρονικών και να επιστρέψουμε άμεσα στην παραδοσιακή καταμέτρηση των ψήφων.

11 Ιανουαρίου 2017

www.konstantakopoulos.gr

17 σχόλια:

  1. Για να ειμαστε σοβαροι, ουτε οι ανεπαρκεις πολιτικοι μας, αλλα ουτε και πολιτες, μεσω δημοψηφισματος εχουν την αρμοδιοτητα και τη δικαιωμα να παραχωρησουν το ονομα της Μακεδονιας. Δεν ειναι δυνατον, οι πολιτες ενος κρατους, με μια τετοια διαδικασια να αλλαξουν ή να καταργησουν την ιστορια και το πολιτισμο τους, γιατι πολυ απλα, δε τους ανηκει. Η ιστορια γραφτηκε ως τετοια, πριν απο 2500 χρονια και δε μπορει να την αλλαξει κανεις. Ειναι σα να λεμε, οτι κανουν οι Γερμανοι δημοψηφισμα για να καταργησουν τη συμμετοχη και ευθυνη τους για το 2ο ΠΠ. Δυστυχως, δεν αλλαζει ετσι η ιστορια του πλανητη.
    Τα υπολοιπα που σχεδιαζουν, τα κομματα μας, ειναι απλα εθνικη προδοσια και ως τετοια πρεπει να αντιμετωπιστει, αρχικα με νομικη διαδικασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέφανε
      χαίρομαι γιατί έπιασες το νόημα.
      Μέχρι να μου το εξηγήσει ο Σταύρος, κι εγώ μιλούσα για δημοψήφισμα.
      Όταν μου το εξήγησε και διάβασα το Δελτίο Τύπου του δέλτα, άλλαξα άποψη.

      Διαγραφή
    2. @ Stefanos.
      Ορθοτατος.
      Ασε που εμεις τα δημοψηφισματα τα εχουμε σαν χαροταινιες διπλης οψεως.
      Το μεσα-εξω.

      Διαγραφή
  2. Προσωπικώς συμφωνώ με το δημοψήφισμα για καθε τι ! Και ειμαι υπερ της άμεσης δημοκρατίας πολιτειακως με την επιβοηθητικη αντιπροσώπευση μη επαγγελματίων πολιτικών περιορισμένης συμμετοχής στη μια περίοδο και ειδικό συμβουλευτικό σώμα με ηλεκτρονική κλήρωση οπως οι ένορκοι ! Εκει ειναι όλο το ζουμακι ! Φυσικά δε γινεται οι πολιτες να αποφασίζουν για ιστορικά θέματα αλλά για πρακτικά θέματα οπως το θεμα του ονόματος ειναι οχι δυνατόν αλλά πρέπον ! Για το μνημόνιο εψηφισαν εν μια νυκτι 300 αδιάβαστοι και δεν γνώριζαν το θεμα 10 εκ Έλληνες ? Δηλαδή αγαπητέ Στέφανε ειναι δυνατόν 300 άτομα να γνωρίζουν κατι και να αποφανθούν και 10 εκ το τελειον δείγμα να μη γνωρίζουν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω μαζι σου, οτι για σημαντικα θεματα πρεπει να γινονται δημοψηφισματα, τα αποτελεματα των οποιων, να γινονται τμημα του συνταγματος της χωρας.
      Αλλα, εδω μιλαμε για το αν οι πολιτες, μιας χωρας και ολων των χωρων του κοσμου, εχουν την αρμοδιοτητα και το δικαιωμα, οχι τη γνωση που αναφερεις εσυ, να αλλαξουν την επιστημονικως καταγεγραμμενη παγκοσμια ιστορια. Ουτε οι πολιτικοι μιας χωρας, ουτε οι πολιτες και με καμια διαδικασια, δε μπορουν αλλαξουν το γεγονος οτι οι μακεδονες προηγηθηκαν των σλαβων σχεδον χιλια χρονια.
      Κανοντας δημοψηφισμα, ειναι σα να προσπαθουμε εμεις να πεισουμε τον εαυτο μας, για το παραπανω. Δε τιθεται ομως τετοιο θεμα, σε καμια περιπτωση.
      Αναφερω ενα ακραιο παραδειγμα, οπου γερμανοι πολιτες, θα αποφασιζαν να κανουν ενα δημοψηφισμα. Πες μου εσυ, τι νοημα θα ειχε αυτο και τι θα αλλαζε. Μηπως, τα βιβλια της ιστοριας? Αυτο ειναι τουλαχιστον ανοητο. Θα μπορουσε να συμβει μονο, στη τουρκια του Ερντογαν.

      Διαγραφή
    2. Δεν ρωτας τον λαο για τα θεμελια μιας πολιτειας καθε φορα.Αυτο εχει συμφωνηθει μια κι εξω απ την αρχη της πολιτειας και απο την ιστορια της.Δεν ειναι αερακι το θεμελιο ..που αλλαξε κατευθυνση.Τα θεμελια της πολιτειας ειναι Αξιωματα..δεν ειναι συχνοτητες που αλλαζουν οποτε ναναι.Ειναι Ορισμοι.!!Ορισαμε...τερμα ανευ επανορισμου..! Οταν οριζεις κατι καταργεις το χαος.Φερνεις
      Ταξη.Δεν πας παλι σε χαος επειδη ετρεξε ο χρονος..ο ορισμος ειναι εκτος χρονου.Αν παραβεις τον ορισμο ..σε αρπαζουν και ..τελος.Ορισαμε οτι το ασπρο ειναι ασπρο.Ολοι.Δεν θα κανεις δημοψηφισμα καθε λιγο αν ειναι ασπρο..η μαυρισε.Δεν μπορει να μας οδηγει η τρελα..καθε φορα.

      Διαγραφή
  3. Ταϋγέτη.

    Ἀκριβῶς ὁ νεαρὸς αὐτὸς,τὸν Σταῦρο ἐννοῶ,ἔχει πολὺ δίκιο.
    Καὶ ἐγώ δημοψήφισμα σκεπτόμουν μέχρι πρότινος.
    Ἄσε δὲ ποἰὸς ξέρει τὶ εἴδους ἐρωτήσεις θὰ σκαρφιστοῦν νὰ θέσουν γιὰ νὰ παγιδέψουν ἀδαεῖς πολῖτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί δεν πρέπει να γίνεται δημοψήφισμα επί κρισίμων εθνικών θεμάτων και σημαντικών κοινωνικών θεμάτων όπως π.χ. το σκοπιανό; Δεν είναι σωστό; δεν είναι δημοκρατικό; τι;

    Ερώτηση: Γιατί και πότε θα πρέπει να γίνεται δημοψήφισμα (αν πρέπει να γίνεται);

    Παρατήρηση: Αν οι Γερμανοί κάνουν δημοψήφισμα για να καταργήσουν τη συμμετοχή και ευθύνη τους για το 2ο ΠΠ και αυτό βγεί θετικό, δηλαδή ότι δεν έχουν ευθύνη, ας πάει τότε μια χώρα να διεκδίκηση αποζημίωσεις ή κατοχικά δάνεια. Αν υπάρχει ένα οποιοδήποτε ποσοστό μικρό (1%) ή μεγάλο (100%) για να δικαιωθεί τότε αυτό γίνεται 0% μετά το δημοψήφισμα των Γερμανών...

    Τέλος, επειδή στην Ελλάδα τα δημοψηφίσματα τα έχουμε σαν χαρτοταινίες διπλής όψεως συν το γεγονός ότι ο Τσίπρας-Μητσοτάκης-Γεννηματά-Θεοδωράκης-Λεβέντης και πάει λέγοντας είναι όλοι τους καλοί άνθρωποι, έντιμοι πάνω από όλα, πατριώτες, θέλουν το καλό μας (και αυτό το έχουν αποδείξει...) συν το γεγονός ότι έχουν master στην ιστορία και στο πολιτισμό, ας αποφασίσουν για εμάς χωρίς εμάς που είναι και το δημοκρατικότερο, σωστά;

    υ.γ.

    α) Περί γραμμένης ιστορίας που δεν μπορεί να την αλλάξει κανείς:

    Αν υπάρχει επιστημονικώς καταγεγραμμένη παγκόσμια ιστορία (κοινώς η επίσημη άποψη) τότε γιατί αυτή η πρεμούρα και μανία με τις αλλαγές στα σχολικά βιβλία ιστορίας στην Ελλάδα και όχι μόνο; (για Ελλάδα βλέπε π.χ. περί... «συνωστισμού» στο λιμάνι της Σμύρνης). Υπόψιν ότι οι αλλαγές οι οποίες γίνονται φέρουν την κρατική βούλα και σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού του εκάστοτε κράτους.

    β) Περί χαρτοταινίες διπλής όψεως:

    Ένας βιαστής λέει σε δύο γυναίκες: Θα σε βιάσω αλλά πριν θα σου κάνω μια ερώτηση. Θέλεις να σε βιάσω; Η πρώτη γυναίκα απαντάει ΟΧΙ και βιάζεται, η δεύτερη γυναίκα απαντάει ΝΑΙ και βιάζεται. Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις δύο περιπτώσεις (με την περίπτωση του ΝΑΙ να μην είναι βιασμός) ή κάνω λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συν τοις άλλοις πρόκειται και για την επάνοδο (ρεβάνς) της αριστεράς, που από το 1944 επιθυμεί τον κατακερματισμό της χώρας, τότε με τη βοήθεια του "πατερούλη", τώρα με τη βοήθεια του Μπάρμπα Σάμ. Ο σκοπός γαρ αγιάζει τα μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατι δεν κανουμε δημοψηφισμα αν το ..ασπρο ειναι ασπρο..η μαυρισε ..αποτομα ?? Και μετα γιατι οχι αν το μαυρο...ασπρισε με τον καιρο..?? Και αν ειναι ετσι ..γιατι οχι δημοψηφισμα για καθε λεξη..καθε μερα..αφου οι λεξεις ειναι..ρευστες..και αλλαζουν με το κλιμα...τις ηλιακες εκρηξεις...και γενικα με το ..κυμμα...?? Δεν ειναι ..δημοκρατικο αυτο ????? Το ιδιο ισχυει και για την τσυτοτητα των παιδιων μας...ειναι δικα μσς..η του γειτονα...?? Ας κανουμε δημοψηφισμα...Στον καθε ανοητο..η δημοκρατια..ειναι αυτο που δεν βρηκαν οι αλχημιστες...η Λυδια λιθος ..το φαρμακο πασης...μ.....και νοσου.Εδω μπαινει και θεμα αν ο Θεος εφτιαξε τον κοσμο.Θα μας το πει ενα ..δημοψηφισμα.Αν βγαλει 60 ο/ο δεν τον εφτιαξε..τερμα ολα...Δεν υπαρχουμε καν...εξαυλωθηκσμε.Ουτε αυτοι που ψηφισαν υπαρχουν...πεθαναν ολοι.Το μονο που επεζησε ειναι ενα ατελειωτο πνευμα ανοησιας να πλαναται στο χαος αμηχανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Δημητρης Κ.
      Παντως εγω θα εμπαινα στον πειρασμο για ενα δημοψηφισμα με μοναδικο ερωτημα : Ποσο μαλ@@κες ειμαστε σαν ρατσα ;

      Διαγραφή
  7. Ναιας
    Οσο..μ......ας....ειναι ενας που κανει δημοψηφισμα για το αν υπαρχει ο νομος της βαρυτητας...Μπορει και να μην υπαρχει βσρυτητα ....μετα. Τοσο.....μ......κες.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Δημητρης Κ.

      Μας μίλησες για:
      - δημοψηφισμα αν το ..ασπρο ειναι ασπρο..η μαυρισε ..αποτομα
      - δημοψηφισμα για καθε λεξη..καθε μερα
      - δημοψηφισμα για την ταυτότητα των παιδιών μας
      - δημοψηφισμα αν ο Θεος εφτιαξε τον κοσμο
      - δημοψηφισμα αν υπαρχει ο νομος της βαρυτητας

      σε ένα άρθρο του κυρίου Κωνσταντακόπουλου με τίτλο “Γιατί το δημοψήφισμα για το όνομα είναι η μόνη δημοκρατική και εθνική λύση”

      Ενδιαφέρων...

      https://www.youtube.com/watch?v=JiucqR1G6Mk

      Διαγραφή
    2. @ Acer Aspire.
      Κατ'αρχας δεν ειναι θεσφατο επειδη το ειπε ο Κος Κωνσταντακοπουλος αλλωστε και ο αγαπητος Σαββας ομολογησε οτι επεμενε λανθασμενα στο δημοψηφισμα μεχρι που ο γιυος του του ανοιξε τα ματια.
      Τα δημοψηφισματα πρεπει οταν γινονται να ειναι σαφεστατα και να απαντωνται με ενα ναι η ενα οχι.
      Μαλλον γρηγορα ξεχασες το δημοψηφισμα της κυβερνησης που εκανε το ασπρο μαυρο.
      Υποδειγμα χωρας που αποφασιζει σχεδον τα παντα με δημοψηφισματα ειναι η Ελβετια της οποιας το συνταγμα καποιος Ελληνας το εφτιαξε και ο οποιος στην χωρα του εκτελεστηκε απο τους προγονους των πωλητικων που λυμαινονται 200 χρονια αυτην την ερημη χωρα.

      Διαγραφή
  8. @ Ναιας

    - Κατ'αρχας δεν είναι θέσφατο επειδή το είπε ο Κος Κωνσταντακόπουλος αλλά είναι θέσφατο επειδή το είπε ο γιος του Σάββα; Από που προκύπτει αυτό; (για να ανοίξουν και τα δικά μας μάτια ρωτάω)

    - Νομίζω ότι δεν διαφωνεί κανείς ότι τα δημοψηφίσματα όταν γίνονται πρέπει να είναι σαφέστατα.

    - Επειδή ο σύριζα έκανε το ΟΧΙ ΝΑΙ στο δημοψήφισμα, το συμπέρασμα είναι ότι κομμένα τα δημοψηφίσματα, σαφέστατα ή μη σαφέστατα, επί κυβέρνησης σύριζα; ή (και) γενικά κομμένα τα δημοψηφίσματα, σαφέστατα ή μη σαφέστατα, μέχρι η Ελλάδα να γίνει υπόδειγμα χώρας όπως η Ελβετία;

    υ.γ.
    - Όσο αφορά τον Καποδίστρια για να είμαστε ακριβείς πρέπει να αναφέρουμε ότι δολοφονήθηκε κατ' εντολή της Αγγλίας από ελληνόφωνους πράκτορες/ proxy της Αγγλίας. Εξού και το μη άνοιγμα/αποχαρακτηρισμός του φακέλου του από τα αρχεία του Φόρεϊν Όφις μετά από σχεδόν περίπου 200 χρόνια (εξακολουθούν να είναι άκρως απόρρητα).

    - Τέλος το τι είναι αλλά και ποιά είναι υπόδειγμα χώρας είναι μεγάλη κουβέντα και καταναλώνει πολύ χρόνο αυτή η συζήτηση. Υπόψιν δυο επισημάνσεις. Η αντισυριζέικα Ελβετία (το υπόδειγμα χώρας που αναφέρεις και που αποφασίζει σχεδόν τα πάντα με δημοψηφίσματα), συζητάει να βγάλει τον σταυρό από την σημαία της (το έπιασες το υπονοούμενο) και πρόσφατα αναθεώρησε το Σύνταγμα της (το: όλοι οι Ελβετοί έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις, έγινε: όλοι οι Ελβετοί πολίτες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις [το έπιασες το υπονοούμενο]). Προφανώς αποτέλεσμα λαϊκής εντολής των καλών δημοψηφισμάτων και όχι κάποιας Αόρατης Παγκόσμιας Αρχής.
    Φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ Acer Aspire.
      Νομιζω οτι στο σχολιο μου δεν καταφερθηκα εναντιον των δημοψηφισματων αλλα για τυχον δημοψηφισμα για την Μακεδονια μας το οποιον φυσικα εαν γινοτανε θα το εκανε η παρουσα κυβερνηση που εκανε το προηγουμενο.
      Οσον αφορα την δολοφονια του Καποδιστρια,τι σημασια εχει αν ηταν πρακτορες των Αγγλων,Γαλλων,τουρκων,εξωγηινων.
      Ελληνομορφα πουλημενα καθαρματα ηταν που μαχαιρωσαν την ιδια την Ελλαδα.
      Τελος,για την Ελβετια,οτι αποφασισουν οι πολιτες της θα γινει.σε αντιθεση με εδω που αποφασιζουν οι πωλητικοι.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.